Morze Gór
Morze Gór

Regulamin wynajmu apartamentów Morze Gór

Klient dokonujący rezerwacji apartamentu, jednocześnie akceptuje niniejszy regulamin. Prosimy o zapoznanie się z jego postanowieniami, wspólna wiedza w tym zakresie pozwoli nam uniknąć nieprzyjemnych sytuacji oraz skoncentrować się na zapewnieniu komfortowego i miłego wypoczynku.

 

Rezerwacja

1. Rezerwacje apartamentów wymagają wpłaty zadatku w wysokości 30% ogólnej wartości rezerwacji.

2. Rezerwacja, dokonana drogą telefoniczną, e-mailową lub przez inny komunikator społecznościowy jest utrzymywana przez 3 dni. W tym czasie na konto właściciela apartamentów Morze Gór powinien wpłynąć zadatek.

3. Podczas rezerwacji wymagane jest podanie Imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail osoby rezerwującej

4. Rezerwacja dokonana drogą elektroniczną, przez stronę internetową www.morzegor.pl (system rezerwacyjny Guest Sage), zostaje potwierdzona przez rezerwującego w ciągu 48 godzin, poprzez wpłatę, zadatku w formie:

·    przelewu bankowego na konto wskazane w procesie rezerwacji na stronie www.morzegor.pl. To samo konto wskazane jest w punkcie 3 części „ZAKWATEROWANIE” niniejszego regulaminu,

·    systemu Przelewy24 (bramka płatnicza)

·    systemu PayPal,

·    lub płatnością BLIK na numer telefonu: +48 502 523 918, którego właścicielem jest Krzysztof Mielcarek

5. Wpłacony zadatek stanowi potwierdzenie rezerwacji.

6. W przypadku braku dokonania wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie, rezerwacja wstępna ulega automatycznie anulowaniu.

7. Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej.

8. Istnieje możliwość przesunięcia pobytu z powodów losowych (choroba lub inny nieszczęśliwy wypadek – potwierdzony stosownym i zwyczajowym zaświadczeniem, tożsamym przy usprawiedliwianiu nieobecność np.: w pracy), przy czym przesunięcie terminu nie może pokrywać się z datami: długiego weekendu majowego i czerwcowego, okresu świąt od Bożego Narodzenia do Nowego Roku, świąt Wielkanocnych. Długość pobytu oraz ilość zarezerwowanych apartamentów musi być taka sama jak w rezerwacji pierwotnej i musi zostać pokryta ewentualna różnica w cenie za apartament na moment przesunięcia rezerwacji.

9. Warunki pogodowe nie są i nie mogą być przyczyną przesunięcia rezerwacji.

10. Jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu nie dokonujemy zwrotów.

11. Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.

 

Zakwaterowanie

1. Na dwa dni przed przyjazdem, wiadomością sms lub e-mail, zostanie wysłany do Klienta link ze ścieżką do karty meldunkowej oraz systemu płatniczego.

2. Rozliczenie pobytu, zgodnie z rezerwacją następuje poprzez uiszczenie pełnej kwoty za pobyt, na dwa dni przed przyjazdem na konto bankowe PL14 1050 1764 1000 0092 0471 0819 i najdalej w dniu przyjazdu przez bramkę płatniczą Przelewy24 lub system PayPal oraz przy pomocy przelewu BLIK, na telefon +48 502 523 918 z nazwiskiem Krzysztof Mielcarek

3. Brak rozliczenia i wypełnienia karty meldunkowej w dniu przyjazdu skutkuje brakiem uzyskania dostępu do apartamentu (pomimo wcześniej otrzymanych kodów, które aktywują się dopiero po dokonanej wpłacie i meldunku).

4. Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 16.00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 10.30 w dniu wyjazdu.

5. Klient przyjeżdżający do obiektu w dniu przyjazdu powinien określić przedział czasowy przybycia do obiektu najlepiej drogą telefoniczną pod numerem 696 709 727 lub 737 883 133. Wszystkie nadane kody dostępowe aktywne będą dopiero po godzinie 16:00 i po wypełnieniu karty meldunkowej i uiszczeniu opłaty.

6. Wcześniejsze zameldowanie niż godzina 16:00 (o ile będzie taka możliwość), może odbyć się wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

7. Nieopuszczenie apartamentu w dniu planowanego wyjazdu do godz. 10.30 będzie traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę.

8. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę dokumentującą otrzymaną wpłatę, przy czym należy zgłosić ten fakt przed dokonaniem płatności.

9. Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie e-mailem lub przez komunikator, przez który została dokonana rezerwacja o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli w momencie przyjazdu liczba ta przekroczy liczbę osób podaną w potwierdzeniu rezerwacji, osoba odpowiedzialna za klucze – kody dostępowe, może odmówić ich wydania lub mogą zostać zablokowane kody dostępowe.

Pobyt i części wspólne

1.   Zachowanie osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Kierownictwo obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

2.   Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez zwrotu kosztów.

3.  Morze Gór zobowiązane jest: zapewnić warunki do i bezpiecznego pobytu oraz tajemnicy informacji o przebywających gościach. Bezzwłocznie reagować na uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń, czystości i porządku w obiekcie. Dokonywać niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie.

4.  Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu, wody lub internetu.

5. Klienci Morza Gór korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów przeciwpożarowych i BHP oraz stosować się do próśb pracowników obiektu.

6. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony ale monitorowany.

7. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenia samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, ani znajdującego się w nim mienia.

8. Korzystanie z wszystkich części wspólnych, takich jak SALA WSPÓLNA, MIEJSCA OGNISKOWE      I GRILLOWE nakłada na korzystających, obowiązek ich i posprzątania po użyciu oraz ustawienia wszelkich mebli tak jak były ustawione.

9. Integralną częścią niniejszego regulaminu jest regulamin pokoju zabaw znajdującego się w obiekcie, oraz placów zabaw znajdujących się na posesji, jak również regulamin strefy SPA oraz regulamin przebywania na terenie obiektu ze zwierzętami. Podczas meldunku drogą elektroniczną, każdy z gości potwierdził, że zapoznał się z ich treścią. Regulaminy te dostępne są w formie papierowej i znajdują się na parterze budynku w holu

 

Obowiązki klienta

1. Na czas wynajmu apartamentu Gościom zostaje wydany klucz lub przypisany do nazwiska kod dostępowy do wejścia i poruszania się po obiekcie.

2. Zdanie klucza w dniu wyjazdu odbywa się w sposób ustalony z osobą zarządzającą.

3. Wynajem apartamentów obejmuje minimum 2 doby.

4. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu /trudności komunikacyjne, powody osobiste/.

5. W całym obiekcie w godzinach od 22.00 do 7.00 obowiązuje cisza nocna.

6. Klient zobowiązany jest do utrzymania apartamentu w stanie, w jakim go zastał.

7. Ponadto ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę wskazaną na informacji dodatkowej znajdującej się w apartamencie o wszelkich szkodach i brakach zastanych w apartamencie.

8. Klient zobowiązany jest pokryć koszty związane z ewentualnymi stratami, które wystąpiłyby wskutek niewłaściwego użytkowania apartamentu.

9. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddawać w dalszy podnajem. Ze względów bezpieczeństwa, osoby niezameldowane w obiekcie, nie mogą w nim przebywać.

10. W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia tytoniu. W przypadku niedostosowania się do tego wymogu Klient ponosi karę pieniężną w wysokości 500,-zł.

11. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz używania przedmiotów typu żelazka, grzałki, dmuchawy, nagrzewnice itp. niebędącymi wyposażeniem apartamentu..

12. W przypadku niedostosowania się do zakazu, nakładana jest kara pieniężna w wysokości 500,00zł.

13. W obiekcie znajduje się narciarnia, w związku z tym prosimy o przestrzeganie zakazu wnoszenia sprzętu narciarskiego do apartamentu.

14. Obowiązuje zakaz chodzenia po obiekcie w butach narciarskich.

15. Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli, kierownictwo i pracowników ośrodka.

16. Odpowiedzialność obsługi obiektu za utratę lub uszkodzone rzeczy Gości regulują przepisy K.C.

 

 

Życzymy miłego pobytu

Właściciele i Personel

Apartamentów Morze Gór